søndag 9. mars 2014

Poncho med tilbehør.

Har strikket poncho, pannebånd og votter til Farmors lille "Solstråle". Det er strikket i Lima fra DROPS farge nr.4088 lyng, ikke så lett å få frem riktig farge på bildene.
Pannebåndet har jeg strikket så det ble dobbelt og så strikket jeg votter til istedenfor pulsvanter som det var i oppskrifta, brukte 1rapport av mønsteret til "vrangbord".

Oppskrifta kan kjøpes her: http://www.ravelry.com/patterns/library/elfie



Nå tror jeg jammen våren  har kommet til Toten 9-10 varmegrader og strålende sol. skal det fortsette slik blir nok snøen borte før Påske.



Ønsker alle en fin dag!!








8 kommentarer:

  1. Så nydelig! Skal si du får det til!
    Ønsker deg en fin søndag i det herlige vårværet!

    SvarSlett
  2. Så flott dette er. Fant bloggen din da jeg var inne på det nye for Trådsnella. Tror ikke jeg blir en flittig bruker der. Mandela flotte arbeider i bloggen din.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, hyggelig at du tittet innom, profilen min på Trådsnella blir slettet i morgen, synes ikke stedet svarte til forventningene og så er masse flotte håndarbeidsgrupper på FB.

      Slett
  3. For eit nydelegt sett du har strikka ! Dette blir nok lekkert til ei lita frøken ! Ha ein fin dag !

    SvarSlett
  4. Tusen takk, hyggelig at du tittet innom meg!
    Ha en fin dag du også, her på Toten er det strålende sol i dag!

    SvarSlett