fredag 18. oktober 2013

Litt av hvert.....

Blir visst lenge mellom hver gang jeg blogger men håndarbeid holder jeg alltid på med.
Har heklet 2 par grytekluter i Tuva fra Europris, tykke og gode ble de. Oppskriftene sto
i Familien nr. 3 og 9 i 2013.

Har heklet meg ei ny nålpute, "Styggfænten" kaller jeg den, den er ikke noe lekkert syn men nålene står godt i den tjukkskallen. Oppskrifta kan du finne her: http://www.hendesverden.dk/handarbejde/hakling/Kajkage-nalepude/ .

Har strikket 6 par nye sokker til  "Gi bort" prosjektet mitt, tror jeg har 21 par til nå og flere er på gang.

Å så var det meg som ikke skulle kjøpe garn i år men det strømmer visst på, ble med på et prosjekt inne på Facebook som vi skal bruke ca.1år på og da måtte jeg ha masse garn, 50nøster med Karisma kjøpte jeg med en gang for å være sikker på samme innfarging, blir nok ikke bruken alt tror jeg.
Er i startsfasen på prosjektet så det får jeg vise senere hvis vi kan gjøre det før det er ferdig.


Ønsker alle en hyggelig kveld og strålende helg !!!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar